1402-09-22 12:57
478
0
87879
خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان:

فریاد حضرت زهرا(س) از بی‌تفاوتی خواص بود

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان گفت: فریاد حضرت زهرا(س) از بی‌تفاوتی خواص بود و نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ حجت الاسلام حبیب‌الله حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم هفتگی هئیت شهدای رسانه استان گلستان اظهار کرد: فریاد فاطمه الزهرا(س) از بی‌تفاوتی یک عده بود و باید بیندیشیم چه چیزی باعث می‌شود مردم به ویژه خواص بی‌تفاوت باشند.

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان با اشاره به نامه پنجم نهج البلاغه ادامه داد: در این نامه امیرالمونین(ع) بیان می‌کند که رضایت خواص برای شما مهم نباشد و اگر مردم از شما راضی باشند نارضایتی خواص به چشم نمی‌آید.

حسینی ابراز داشت: یکی از دلایل بی‌تفاوتی درگیر دنیا شدن است، برای دنیا تلاش کنید ولی درگیر آن نشوید و این پست‌ها و مسئولیت‌ها به کسی وفا نکرده است.

وی گفت: یکی از دلایل بی‌تفاوتی ما به مسائل روزگار این است که اسیر دنیا می‌شویم و یکی از دلایل دیگر لجاجت است و برخی از روی لجاجت بر دین و دنیای خود پای گذاشتند.

این مقام مسئول متذکر شد: امروز کسانی که به امام ایستاده در برابر استکبار می‌تازند نمی‌دانند ماجرا چیست و این مسائل از سر لجاجت است.

وی بیان کرد: ترس یکی دیگر از دلایل بی‌تفاوتی است، شهید همت به دیدار امام(ره) رفتم و سنگی به شیشه خورد و ما ترسیدیم که نکند برای امام(ره) اتفاقی بیفتد و دیدم امام(ره) نگاه ناپذیر به شیشه و سنگ کرد و به سخن خود ادامه داد و وقتی زمان اذان شد از سرجای خود با واهمه بلند شد و آنگاه فهمیدم که کسی که از خدا بترسد از غیر خدا نمی‌ترسد.

حسینی خاطرنشان کرد: عده‌ای که می‌ترسند اعلام موضع نمی‌کنند فریاد فاطمه الزهرا(س) را بشنویم و نسبت به جامعه بی‌تفاوت نباشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.